A 2013/2014. évben bevezetett online pénztárgépekben lévő szoftvereknek a korábbi Rendeletek értelmében 2019.01.01-én át kellett volna állniuk Euró felkészülési időszakra, majd 2020.01.01-én Euró üzemmódra. A pénztárgép típusok más más módon kezelik a problémát leírások

Amennyiben Napi forgalmi jelentés (Napi zárás) nyomtatása előtt ÚJ FW ELÉRHETŐ (dátum) felirat jelenik meg, ez azt jelenti, hogy megérkezett a pénztárgépre az új FW, melyet telepíteni kell a kijelzőn lévő dátumon, Napnyitáskor. Nyomjon TL/KÉSZPÉNZ gombot, így folytatódik a napi zárás. A frissítés részletes leírása

A pénztárgép beüzemelésétől számítva egy éven belül kell a felhasználónak elvégeztetnie majd a következőt, e felülvizsgálatot követő egy éven belül, és így tovább. Az általunk beüzemelt, szervizelt pénztárgépek felülvizsgálati évfordulóját nyilvántartjuk és néhány nappal a határidő előtt egyeztetünk a pénztárgép felhasználójával, mikor végezhetjük el a felülvizsgálatot a helyszínen. Üzenetben elküldheti  pénztárgépe esedékes  felülvizsgálatának időpontját itt.

A pénztárgépek AEE egységei tárolnak minden kinyomtatott bizonylatot. Ezek a bizonylatok dekódolás után legtöbb típusnál kinyomtatható formátumban kinyerhetőek és akár nyomtathatóak is. Ha kérdéses pl. valamelyik nap forgalma vagy annak tételei esetleg elveszett a napi zárás forduljon bizalommal szervizünkhöz, tudunk segíteni.

A kényelmetlen helyzetek elkerülése érdekében szezon kezdet előtt érdemes szervizünkkel pénztárgépét átnézetni. Az esetleges hosszú állásidő alatt az akkumulátorok lemerülnek, 2-3 évesen talán már nem is lehet feltölteni őket. Az AEE egység akkujának alacsony kapacitása végzetes hibákat eredményez szoftver frissítéskor. Az AEE egység javítását pedig csak a gyártó által kiválasztott központi szerviz (ami általában a pénztárgép forgalmazó központi szervize) végezheti a NAV felügyelete alatt. Nem ritka az 1-2 hónapos javítási idő sem.

Ügyfeleink bátran hívhatnak pénztárgépes problémáikkal, sok meghibásodásnak tűnő probléma elhárítható telefonos segítségnyújtással. Nem ritkák a távközlési szerződés felfüggesztéséből számlafizetési problémákból eredő hibák. Lehetőségünk van a szolgáltatókkal tisztázni a kommunikáció hiányának okát és így gyorsan elhárítódik az akadály a felülvizsgálat vagy az átszemélyesítés elvégzése elől.

Ügyfeleink bátran hívhatnak pénztárgépes problémáikkal, sok probléma elhárítható telefonos segítségnyújtással.

Hibás bevitel

Segítség! Elütöttem a tételt, 250.-Ft helyett 250250.-Ft-ot ütöttem a pénztárgépbe

Van utólagos nyugta törlési lehetőség vagy ha egy visszahozott termék árát kell visszaadni akkor a visszárú bizonylatot kell használni. A pénztárgépek nagy része már fel van készítve erre a helyzetre. 

Pénztárgép szerviz

Pénztárgép szervizünk NAV engedéllyel rendelkezik, szerviz nyilvántartási számunk 10283. Szerződéses viszonteladó és szerviz partnerei vagyunk a Micra, Montel, EURO, CashCube, Datecs, HRC, Fiscal, Tremol, TaxMini, Novatek pénztárgépek forgalmazóinak.

Szervizünk szolgáltatásai

A forgalmazói elvárásoknak megfelelően végezzük a pénztárgépek éves kötelező felülvizsgálatát, karbantartását, felfüggesztett állapot (suspended) beállítása szezon végén, garanciális és azon túli javítását, szükség szerinti programozását…

Pénztárgép szerviz

Pénztárgép szervizünk NAV engedéllyel rendelkezik, szerviz nyilvántartási számunk 10283. Szerződéses viszonteladó és szerviz partnerei vagyunk a Micra, Montel, EURO, CashCube, Datecs, HRC, Fiscal, Tremol, TaxMini, Novatek pénztárgépek forgalmazóinak.

Szervizünk szolgáltatásai

A forgalmazói elvárásoknak megfelelően végezzük a pénztárgépek éves kötelező felülvizsgálatát, karbantartását, felfüggesztett állapot (suspended) beállítása szezon végén, garanciális és azon túli javítását, szükség szerinti programozását…

Pénztárgép bérbeadás

Megterhelő megvásárolni a pénztárgépet egyösszegben? Inkább raktárkészletre költené a pénzét? Esetleg tudja, hogy Önnek mindössze 3 hónapra van szüksége a pénztárgépre? Nem tudja, hogy hogy fog menni az üzlet? Akkor a pénztárgép bérlés Önnek való!

Bérlés rövid és hosszútávra

Olyan vállalkozások, számára is kínálunk lehetőséget, akiknek nagy terhet jelent egy online pénztárgép megvásárlása.

Már havi 10.000 Ft + ÁFA havidíjtól bérelhet online pénztárgépet! Bérelhető pénztárgépek:

CashCube Light+, Fiscal Online, Datecs DP-25, Fiscat Neon+, Micra Sento

online pénztárgép hibabejelentés

Rövid határidővel vállaljuk az online pénztárgépek javítását, karbantartását, felülvizsgálatát.

Adjon meg minél több részletet a hibával kapcsolatban

A pénztárgépek javítása és szervizelése alkalmával szívesen segítünk a kezeléssel kapcsolatos kérdésekben, és felhívjuk a figyelmét a felhasználóknak a törvényi változásokra.

Telekom mobil: +36 20 447 4455

Pénztárgép üzemeltetési szerződés

Akár örök garancia és a pénztárgép működtetésének költségei egyszerűen kalkulálható. Nincs váratlan nagy kiadás egy nem várt meghibásodás miatt.

Tervezhető költségek, folyamatos működés.

Nincs váratlan nagy kiadás, nyugtázás a javítási idő alatt egy nem várt meghibásodás miatt. Az alkatrészek raktáron azonnal és rendelkezésre állnak cseregépeink is a javítás idejére. A szerződés teljes ideje alatt élvezheti a kiterjesztett garancia előnyeit.

Pénztárgép üzembehelyezése

Üzletünkben vagy a penztargepforras.hu webshopunkban segítünk kiválasztani az Önnek minőségben, teljesítményben és árban legmegfelelőbb pénztárgépet.

Az üzembehelyezésről

Az üzembehelyezés előtt szükséges néhány adatot rögzíteni egyrészt a pénztárgép működési paramétereinek beállításához a gyűjtők ÁFA csoportokhoz rendelése, vagy a beüthető tételek értékhatárának beállítása,  másrészt az online kapcsolatot biztosító távközlési szerződés megkötéséhez is a vállalkozás néhány adatára van szükség.

Megbízható partnereink segítik a munkánk!

AKIKKEL EGYÜTT DOLGOZUNK